Masa

Isk iSk

My photo
Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Sunday, May 30, 2010

Perpisahan DNS 6


Assalamualaikum...

1 st baTCh....
Itu yang aku slalu dok kena dengaq..
Macam2 rasa..Masam masin pahit manis...Macam2....
Tamat la suda first batch dalam Malaysia neh...(chewahhhh)

Ada sedikit jamuan perpisahan di Hotel Brasmana..(perghhhh hotel tuuuu)
makan satu kepala RM 50 skali adiah ler kiranya...
Xdak pa2 nak cakap cuma nak tunjuk gambar saja..hahaha



Makanan aku lupa nak amik gambaq
Meh aku cita ada apa
-Kerang
-Daging
-Ikan 
-Ayam
-Sotong Celup tepung
-Nasi Goreng 3 jenih
-Salad Ubi, Sayur n Labu
-Tom Yam
-Buah Tembikai
-Kek
-Koktail
-Air oren + Anggur
-Sate


erm banyak kan?
pendek kata memang xhabeh..
siap bleh bawak balik lagik.
Tapi xsuma la orang sempat amik bawak balik..
Hahah tu ja mau cita...
Wasalam


Saturday, May 29, 2010

Terharu


Assalamualaikum







Makan pown kenyang, 
bajet xmahal,
pergaulan pown terjaga...
Ukhuwah pown dapat,
Hadiah pown lawa gila...
Aku puas..puas sesangat.....
bayangkan lah RM 5 ja...
Dah tu kenai plak sahibah2 baru...
Rasa cam dah kenal lama ja

Hoho itulah yang kita dapat bila bekerjasama...
Itulah yang kita dapat bila ikhlas...
Itulah kita dapat bila mahu dengar pendapat orang...

Akhirnya Dia beri aku peluang untuk bertemu dengan sahabat sejati....
Aku sayang mereka.....Uhibukkifillah sahabat......
Aku harap ukhuwah ini berkekalan hingga ke akhirnya...
Aku xkan lupa setiap apa yang mereka dah korbankan..
Setiap susah senang aku ngan mereka....

 
 









Terima Kaseh untuk suma adiah yang aku dapat...
Terima Kasih banyak.....
Aku amat menyayangi kalian.....

Friday, May 28, 2010

I'm Back


Assalamualaikum dan salam kasih sayang kerana Allah (waHhh panjAng salam kali neh)

http://www.emocutez.com
http://www.emocutez.comAlhamdulillah dengan izin Tuhan segalanya mudah...
baca mudah masuk...
jawab mudah ingat....
Syukur xlen xbukan kepada Pencipta kita opkos (of cOurse) sebab:
http://www.emocutez.comDia yang gerakkan hati some people
Dia yang bagi pinjam benda2 neh suma...
(Arrrr sila Sebut satu benda dalam dunia neh yang bukan Hak milik Dia kalo kaMooo rasa kamoo Bajet bagUz)


Noktah...??
http://www.emocutez.comTerasa cam kemarin ja aku daftar masuk Pusat Tahanan Siswa Siswi (PTSS)
-eh eh silap Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin...ya ya sila jangan marah...
http://www.emocutez.comhuish mak cik, pakcik n tokwan2 sekalian  jangan naik hangin nah (saya melAwak kering sajA)
Aiseh camna 3 taun aku leh rasa cam kemarin daftar (cehhhh)
Pahit pahit manis masin suma aku da telan..
http://www.emocutez.com(cam pelik jA pahit 2 kali..well well in telaga, ada maksud terkubur tuuu)
Alhamdulillah abes jugak...
Fuhh memang banyak gila stori aku nak mempublish kat cneh...
tapi cool dulu..
Aku cita sket by sket..hoho (gelak seni opkos)

http://www.emocutez.comErm tapi tapi 30 aribulan neh aku ada kursus...
Alhamdulillah ada rezeki Tuhan bagik da dapat Comtia A++ tuu
so here we goes again...
http://www.emocutez.compecahkan sedikit lagik sisa bahagian otak yang ada untuk masuk ilmu baru (yahhhhhhhh)
i like it...serang!!!!!!!!
(dalam nada perak)farid bertukor faridatemon (haishhhhh dA lArik topik neh)


Itu cam lebey kurang kira mukadimah pas lama xjumpa...(huohuohuiiiii)
Maka stop dulu mukadimah pendek neh
Kita sama2 hayati kisah kisah kisah teladan yang seterusnya (chewahhhh)

http://www.emocutez.com


Wokeh..
SEMOGA SENTIASA BERADA DALAM RAHMAT N KASIH SAYANG TUHAN....
tatata
Wasalam