Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Saturday, May 29, 2010

Terharu


Assalamualaikum







Makan pown kenyang, 
bajet xmahal,
pergaulan pown terjaga...
Ukhuwah pown dapat,
Hadiah pown lawa gila...
Aku puas..puas sesangat.....
bayangkan lah RM 5 ja...
Dah tu kenai plak sahibah2 baru...
Rasa cam dah kenal lama ja

Hoho itulah yang kita dapat bila bekerjasama...
Itulah yang kita dapat bila ikhlas...
Itulah kita dapat bila mahu dengar pendapat orang...

Akhirnya Dia beri aku peluang untuk bertemu dengan sahabat sejati....
Aku sayang mereka.....Uhibukkifillah sahabat......
Aku harap ukhuwah ini berkekalan hingga ke akhirnya...
Aku xkan lupa setiap apa yang mereka dah korbankan..
Setiap susah senang aku ngan mereka....

 
 









Terima Kaseh untuk suma adiah yang aku dapat...
Terima Kasih banyak.....
Aku amat menyayangi kalian.....

No comments: