Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Saturday, August 28, 2010

my design

Assalamualaikum...

ya ya ya..software yang da siap memang amat-amat la mudah..,
arineh aku nak kongsi sedikit design yang aku buat pada mereka2 di pejabat..atceli mereka yang mintak..
maka ngan sengal-sengal jibon aku telah mendesign seperti kanak-kanak...hohoho







ar la neh target aku mau memahirkan dirik dalam photoshop supaya minat aku boley terus aku kembangkan..hahah..
maka, maka, marka opssss, maka aku akan berusaha..berusaha wahai farid..ohoooooiiii
wasalam

6 comments:

Anonymous said...

Teruskan bakat anda farida.. wah2 sooo cute the design... lpas ni bole la design kad raya elektronik 2k ana ek... ^_^

Hanis Zashi said...

heheh..insyAllah enti..eh enti awat tak pakai id enti?
beranonymous plak dia

eirek said...

Tahniah, teruskan usaha anda!

pakcik ultroman said...

good design :) mmg farid berjiwa kreatif ;)

Hanis Zashi said...

eirek & pakcik ultomen : alamak malu nya >_< heheh..tima kaseh tapi kreatif lagik anda berdua :)

Anonymous said...

ana bukan tak nak guna id sendiri... saja nk minta enti teka.. ingtkan tak kenai... ^_^