Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Monday, February 4, 2013

jatuh cinta dan imaginasi

Assalamualaikum..

Rasa-rasa ada dak yang ada minat sama dengan aku ?
hahaha, kali ni just nak tunjuk keterujaan membina rumah atas pokok..SUBHANALLAH!

cantik, hebat sungguh Allah, sampai boleh zahirkan pemikiran kat manusia untuk buat rumah atas pokok!

Suasana yang tenang, damai, nyaman,.. mana ada manusia yang tak suka dengan keadaaan ni?
ka ada jugak?

sila lah saksikan keindahan yang Allah izin pada seorang manusia untuk menjadi genius!!


fuhh macam dalam alam fantasi ..
cantikkkkkkkkkkk..incik arkitek saya nak yang ni buleh dak?

wah wah wah
untuk budak budak buleh la yang ni




design belah dalam..cunnnn dan simple ^^

nanti bila-bila lapang insyAllah aku carik lagi rumah atas pokok yang cun habuan untuk sama-sama kita jamu mata..walaupun ada yang tak minat tengok pun jadik la kan..hahaha

wasalam..

p/s sapa nak sponsor buat rumah atas pokok kat aku sila senyum..alaaa senyum la, senyum la..plesssss ;p

3 comments:

eirek said...

kaco tul la ayat yg last tu...

:: CIKVIVA :: said...

lawa2 n pelik nya rumah2 ni...kalaulah ada rumah mcam ni kat malaysia...

Hanis Zashi said...

eirek : okeh oleh sebab ang dah senyum, kena bagik ruah kat aku beb..hahaha

cik viva: rasanya dah ada kat malaysia tapi yang hebat tara-tara dalam gambo ni tak dak la lagik..jom jadik org pertama nak? hahah