Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Tuesday, December 15, 2009

Exam


                                   Assalamualaikum...




alhamdulillah...selesai jugak exam...
merdeka kah? oh x ag...isk isk isk..
sem akhir iatu sem 6 menunggu ngan penuh cabaran...
tapi pa2 pown syukur lah 
sebab Tuhan izinkan aku ingat menda2 yang MySpaceaku baca...
x seperti masa aku sem 3 dulu,
nak dijadik kan cita masa 2tu aku black out, pa pown xingat...
isk isk...tapi x pa... 
Tuhan dah rancang yang terbaik untuk aku..
(+ve mind..hoho) jabji usaha beb...



erm but still aku sedang cuba MySpaceimprove diri sendirik supaya x jadik student yang stadi hanya semata2 sebab exam, abes exam abes lah ilmu..
asanya aku da post kata2 neh dalam entry aku yang lepas2...


jadik ksimpulan nya syukurlah atas pa yang Tuhan dah beri neh...
moga kalian sentiasa dalam rahmat n kasih sayang Tuhan..


      ...............wasalam.................            MySpace

No comments: