Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Saturday, April 30, 2011

Sayang + Benci Sabtu

Assalamualaikum..






tik tik tik...
haish pehal pulak bunyik cam nak mati ja server neh...dah nazak ka...

Ah...bunyik la camna pun si server oi...
Tak meletup sudah..kang dok tik tik tik pastu keboom keboom kebommm plak
free free bertambah pekat kehitaman aku ini...

----------------------------------------------------------------------------------------------

Gila kentut....entry -entry aku kebelakangan ini serius dan sedikit - dikit emo..auwwww
Naik buhsan aku baca balik...



Sabtu oh sabtu..(ececece..lawa tak intro?)

Aku cerita bab suka dulu lah pasal sabtu,

Suka sebab 
1) senang aku nak menunggang si motosikal aku ke kerja...
2) Beliau, si motosikal bergerak smooth tanpa hadir si kereta yang ala -ala cute pemandunya menghimpit aku ke tepi...
3) Takkan ada si bedah dan mamat kereta yang bawak slow motion rilex rilex ubi...
4) Jalan tu aku yang punya, sebab time - time  pukul 7.30 pagi di hari sabtu for sure jalan di kangar lengang  dan dan kalau ada kereta pun, takat sebijik dua saja...
5) Jadi pada hari sabtu bulehlah aku melewatkan diri keluar hampir -hampir 7.30 pagi..kalau tak jangan MIMPI!
6) Budak - budak skolah cuti, jadik mak bapak mereka juga cuti (bagi yang bekerja dengan goment -goverment) lalu tidak ada lah yang  akan berhenti secara sakit jantung a.k.a terkejut .

Sakit jiwa a.k.a Dislike sebab 
1) Waaaaaaaaa...Sabtu kerja la pulak...wuuuuuuuu.....
2) Dah tak buleh melelapkan mata kembali di saat - saat mengantuk tahap jebon pada waktu pagi
3) Dengki ngan ibu n abah + adik lelaki serta adik pompuan  sebab melihat mereka masih buleh bergolek - golek menidurkan diri
4) Rasa cam masa berlalu sangat slow sebab pukul 5 baru buleh pulang ke rumah..haishhhh
5) Tak buleh join aktibiti - aktibiti yang naqibah aku buat..-_-"
6) Rasa mual - mual sebab dah tengok kilang Shorubber tu 5 hari pastu kena tengok lagi hari keenam
7) Penat buat muka kesian sebab berharap Si bos jepun akan consider lalu memberi cuti pada hari Sabtu..hahahahah..
8) Tak buleh men'terer'kan diri menghadiri kelas - kelas tambahan misalnya kelas mandarin ka, kelas bahasa isyarat ka, kelas meng'upgrade' kan sijil cikai diploma ka dan lain lain lagik..huahuahuahua
9) Tak buleh aku melawat adik - adik kesayangan aku di tempat pengajian dahulu sebab pakat - pakat dok mesej cakap rindu nak jumpa...Aku pun rindu jugak kat depa!
10) Tak kira  nak jugak bagik cukup 10, baru nampak grand...Ngeeee ^^

Begitu lah hendaknya kesukaan dan ketaksukaan
Maka buleh takat suka dan tidak suka sajalah..

Sekian terima kasih

Yang benar 
FARID ;p

wasalam...

2 comments:

ღKekunangpelangiღ said...

banyak betul yang like dan dislike ni.. ;p

Hanis Zashi said...

Heheh..lagik banyak dislike nya..ngeee