Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Sunday, May 1, 2011

Terlupa

Asslamualaikum


Angin apa petang ni....
Tetiba rasa dengan girangnya nak makan cucur bawang + teh strawberi

Lalu terus bergerak ke dapur untuk membancuh tepung..
"Yahhh kasi letak sayur campur banyak - banyak, baru la healthy"  hati aku bermonolog (perggh ayat sastera beb)

Aku yang sopan serta santun menahan air ke dalam cerek dan meletakkan si cerek di atas dapur...

40  minit  kemudian....

Husihhh cap zebra kah cerek ini..?
Mengapakah beliau tak berbunyik?

Aku pun melihat kebawah -_-"
Sungguh bersabar aku menunggu rupanya si api lupa dihidupkan...

Cessss...Kalau camni sampai esok pun tak masak...
"Sapa la yang masak air ni..haisshhh" kata aku sambil pura pura lupa yang aku lah yang telah memasak air tersebut

Wasalam..

p/s tengah update blog sambil goreng si cucur...Tak dapat nak panjang -panjang

2 comments:

ღKekunangpelangiღ said...

Kalau macam ni,
memang fail-lah nak buat bini.
ahak. ^^

Hanis Zashi said...

alamak..dah terkeluar jadik calon si epol..haishhh -_-"
;p