Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Friday, August 10, 2012

Tajuk er er er

Assalamualaikum,

Bukan rugi kalau jadik baik…
semua orang suka dan sayang walaupun 'semua' tu bukanlah orang dari seluruh dunia

bercakap tentang 'baik' rasanya ada sedikit benda aku nak kongsikan kali ni tentang blog…
dan jeng jeng sudah tentu blog aku la..

hahaha mungkin aku punya penulisan kadang-kadang, oh tak tak ,
sebenarnya 'selalu' lebih kepada luahan perasaan, tak puas hati atau pun kesedihan
Atau mungkin bajet nak tunjuk baik, atau bajet hot?
(Hahahaha ini seriusly lawak…)
sebenarnya kalau baca go through penulisan dan cerita-cerita, ada pengajaran hidup yang boleh diambil, (ececece perasan pulakkk)

ada kisah yang kononya mampu dibuat 'guideline' malah ada sesetengah solution mampu diguna pakai..konon ja lah yer..
mungkin sebagai salah satu alternatif penyelesaian..mungkin la..
yang nama lain nya 'ikhtiar' dan sedikit kesedaran ..sikit kot…(hahah kot saja lah ya… )
tu pun kalau boleh atau berupaya memahami apa yang cuba aku nak sampaikan la...
lagipun bahasa aku memang kasaq sikit..ada sebab jugak tu..bukan saja-saja

Mesti rasa pening kan apa kebenda la aku meroyan ni..iskisk
hahahah..nak jugak nak jugak buat
Dan untuk pengetahuan jugak yang aku sure semua tahu tapi tetap aku nak cakap jugak-jugak (sambil guling-guling)
Dekat hujung screen monitor anda ada satu benda kaler merah putih, (kalau window 7 kaler biru putih,)
Bentuk dia lebih kurang gini :






Fungsi button ini mudah saja, tujuan nya adalah untuk ditekan bila anda rasa  tak selesa baca ayat ayat kat blog ni
Tekan saja button ni dekat atas skali tuuu laju-laju dan insyAllah tertutuplah blog ni..silap-silap anda akan rasa puas hati ^^
Tekan saja bila rasa = I don’t need to read this ‘sampah’(waaaaa blog aku sampah ka weiii..sentap oii)
Mudah bukan?
Dengan hanya sekali klik anda akan mendapat kelegaan berganda-ganda.
Cer cuba bila time-time tengah jadik gorilla (yang berhidung kembang tapi still cute la kot) masa baca apa-apa artikel ka,blog ka dan apa-apa lah.. insyAllah dengan izin YANG MAHA ESA rasa tenang pasti hadir Hahaha.

Kesimpulannya dan maksud yang aku nak sampaikan (kononyalah): rasa rasa menyampah ngan blog ni...sila lah awak ke blog lain..kita tak suruh pun awak baca blog kita..har har..(geli oiii) fuhh sopan teruk sopan dak? ^^

Wasalam..

No comments: