Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Thursday, September 8, 2011

Hadiah hari lahir aku

Assalamualaikum

20 Ogos yang lalu genap umur aku 22 tahun..
Walaupun dah lepas, aku tetap nak cerita jugak..

Terima kasih atas setiap hadiah, ucapan dan ingatan ..Isk isk terharu habis

Hadiah dari abah: RM 200..beliau soh beli kasut..Aku tak beli lagik sebab nak carik yang paling cute..

Hadiah ibu : RM 50..tak dak specific barang yang beliau soh aku beli tapi aku bercita-cita nak jahit tudung baru..Boleh ingat ibu slalu..

Yang ni pula hadiah dari adik perempuan aku..Terima kasih Nurui busukkk
Hadiah pertama yang aku dapat..dari seorang sahabat sejati dan juga officemate aku Adibah..Terima kasih darling...


Hadiah dari kak am  officemate aku siap dengan  kad ucapan skali ..Terima kasih kakak am


Cawan hijau ni hadiah dari anak kak linda officemate aku..Terima kasih iylia dan mimi...Kakak terharu sungguh.....


Hadiah dari kakak yew ching hooi..Terima kasih kakak yew


Hadiah dari orang office.Mereka kongsi duit  30 orang dan beli untuk aku..Oh tafsir yang paling aku nak sangat..Baru berniat nak beli tiba-tiba kak liza cadang untuk buat sebagai hadiah hari lahir...Terima kasih banyak semua...T_T



Wasalam

2 comments:

Scha Aisyah said...

best,,, ana tak bagi apa pun.. -.-

Hanis Zashi said...

Enti bagik la..enti bagik kasih sayang dan sms..Dah lebih dari cukup la sayang