Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Sunday, March 7, 2010

Suara sumbang 3

MyEm0.ComAssalamualaikumMyEm0.Com

~Jawab soklan aku neh...(tentang berpuak)
Secara akai yang panjang n logik nya.. (pikir la elok2)
Si D slalu ikut sebarang aktiviti kelab neh:

-USRAH
-QIAMULAI
-PUASA SUNAT
-ZIARAH KE BILIK
-MATHURAT
-RIADAH

dan tiba2 bila wat camping, Si D nak ikut tapi kita tak bagi sebab nak utamakan orang luar yang tak pernah ikut pown program kecil2 neh...
Si D jugak teringin nak ikut..dia jugak dahagakan pengisian...
jadik?? tempat yang terhad tu kita nak bagi SUMA pada orang luar?
bagaimana yang slalu ikut neh?
Tak payah laaa Si D da slalu dok ikut da...
abes tu? dia tak berhak kah dibawak riadah ke luar??
TAK LAYAK KAH?

~Aku tidak marah, jauh sekali membenci anda2
mungkin sikap aku nampak main..
nampak tak siyes...
nampak tak bersungguh...(lebey kurang cam budak2 sebab aku suka sungguh makan lolipop..hoho)
Tapi kalo hal keja, aku memang siyes...
Cuma dalam hal2 tertentu aku tak suka siyes sebab suasana nya tegang n tak sunok..

Aku tolis bukan nak sakitkan hati..
tapi aku cuma menjawab,
Aku memberi tahu hal sebenar...
Aku cuba betulkan apa yang salah tafsir atau tersalah faham..
Tapi jika ada kata2 aku yang salah, perbaiki lah aku..
TEGURLAH aku sebab aku gak seorang manusia bukanya malaikat...
BANTU aku untuk membaiki dirik...
bantu aku dalam mencarik Tuhan....
TERIMA KASEH....

sekadar perkongsian yang panjang...
InsyAllah jika ada rezeki yang Dia izinkan,
aku akan menyibuk kat ruang neh ag..insyAllah...

Wassalam MyEm0.Com

2 comments:

Anonymous said...

salam kak....
buat tak tau je dgn suara2 sumbang mcm tu...(^_^)

Di saat2 resah jadikan Al-Quran sebagai penawar paling mujarab kerana AL-QURAN adalah warkah cinta dari Allah.Allah lah kekasih yang paling memahami....salam ukhwah

Hanis Zashi said...

heheh..kerap sangat dik suara2 sumbang tu...malah darik organisasi yang seperjuangan..heee tapi xpa..Allah mengetahui yang terbaik buat kami suma...InsyAllah...
Tima kasih atas nasehat tu...
Tima kasih kerana sudi berkongsi...
:)