Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Tuesday, March 30, 2010

Terima Kasih Sahabat

Assalamualaikum....



Aku dengan neh mengucapkan jutaan n bermillion-million terima kasih (wahhhhhhh)...eh eh eh eh
wait wait..poyo ja ayat tu...hohoho..
awooooo terharu..
before this xpernah lagik if  event tu buat "penghantaran disediakan kepada orang2 yang anda sayang"...
so far xpenah dapat ag, tengok orang ja dapat..heeee..
dan tetiba aku dapat kemarin..wahhhh rasa suka suka suka nya...
sangat terharu...
oh ya sila jangan salah sangka, kalo dari lelaki aku xkan makan..iskisk...
sebenarnya dapat adiah kek dari dua sahibah yang sayang pada saya...(eh eh suka2 ja ngaku)
satu darik ukhti aisyah n satu lagik darik adik tanpa nama...
xmu bagitau nama nya, tapi meninggalkan pesan "lupakan kenangan yang lalu"
fuyohhhh.....boley akak tanya sket...kenangan apa dik?
meh ler kita sembang2, mau jugak akak tau kenangan apa ya?
heheh...well2..neh ada la gambo sedikit....sila2 tengok..(tengok ja lah)
(kek dah abes..baru makan..hakhak~pelahap betul)

yang ada kertas kuning tu darik ukhti ecah..yang bulat tu errr ntah aku pown xto...
Tapi darik pompuan for sure..(suda ditanya darik pengirim a.k.a tukang antar)
pa2 pown tima kaseh ya..sedap sebab pree..ngeee..(sesungguhnya aku melawak saja-sila jangan amik siyes)


No comments: