Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Monday, July 12, 2010

Huh ~

Assalamualaikum




Di satu malam masa ngah makan malam ngan famili kat ruang tamu...
Adi da bangkit tanda beliau da selesai melantak..


Abah : Adi sila kunci pintu pagar rumah sebentar lagik


Adi : Er...haaa?? tak leh tak leh...Bizi (busy)
(perghh memang nak makan penampor budak neh)


Abah : Apa?? Tak dengaq
(Abah buat2 tak dengaq..kunun2 xdengaq padahai saja ja nak bagik budak tu cuak..ngeee)


Adi : hoho...dok aih...adi kata Bizi tu pad lock tu ha...dalam bahasa jepun.. http://www.emocutez.comBizi..Bizi..Haitt....
(sambil buat muka hampeh)


Aku : (menjampuk) cehhhh....tau takut....
(aku kan kakak yang bek..huahua sebab tu kena menjampuk..heheh)

Ada ka dia kata pedai ayam  tu 'bizi' dalam bahasa jepunhttp://www.emocutez.com...tobat  bapak aku tak caya...
memang 'karangkonkeng' adek laki aku yang sorang neh...huh~


p/s  oh oh pedai ayam tu adalah pad lock
       'karangkonkeng' tuu aku pown tak to..sejenih bahasa seni..


4 comments:

Ckin Kembaq said...

hadoih..lwak la akak...hehe pedai ayam dia paggil bizi???ceh..mntang2 kak dia minat jepun wa korea, tu yang dia jadi cmtu tu..hakhak

Hanis Zashi said...

ntah adeq sp la tu -_-"
ngeeee...kak dia minat tp xloyaq buruk gitu..ngeee

aZwa said...

hahak...adek sapa la tu...telekat jugak beliau dgn klakuan2 aneh kakak bliau...
p/s...kakak bliau adalah anda....

Hanis Zashi said...

ceh ampeh nuroi..sengal...kakak neh supan2 ubi ja...dia mengikut jejak langkah nuroi tuuu