Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Thursday, March 10, 2011

Gila kah aku?

Assalamualaikum...

Dalam bilik server
Mengadap terminator (nama komputer itu)

Jam di tangan menunjukkan pukul 12...9 March 2011 Rabu

"Cantekkk" kata si comel Farid

"Ada time neh aku nak update blog"

tap tap tap (sila ambil perhatian : ini adalah bunyi menaip menggunakan  keyboard)
Laju saja si farid ini menaip dalam bab merapu -_-"
http://www.emocutez.com
tok tok tok (Ini pula bunyi pintu diketuk)
aku buat muka pura - pura terkejut...

Sepatutnya hendaklah aku membuat muka rilex saja supaya tak kantoi
Ini lah akibat orang tak pandai cover lansung..

Bukan apa risau ditambah rasa takut juga  kalau bos yang ketuk pintu
Pasti beliau akan salah faham...
Beliau bukannya tahu aku duty pada hari ini...

Aku tak sempat menutup blog ku
"Ahhh, lantak lah" bentak aku

aku menuju ke pintu
Rupa - rupanya bro Affa yang mengetuk

Fuhhhhh....
"Farid, email problem ka?" tanya beliau

"Dok aihhh" balas aku

"Dah tu awat email saya problem" kata beliau lagik

Sudah tentulah aku harus ke tempat beliau,
kerana problem takkan settle jika aku hanya bercakap pandai saja

Setelah selesai aku meng "settle" kan masalah bro tersebut
Aku pun kembali ke bilik server bagi menyempurnakan penulisan blog aku

"Aikkk??"
Bila masa lak aku publish?

Gadup dup dup (bunyi instinct) ~ tergerak hati aku mahu membacanya semula
Aku pun menyangka maybe aku lah yang tertekan "publish" ketika aku berpura - pura terkejut awal -awal tadi

Tengah - tengah best aku bersangka baik,
tetiba aku ternampak satu ayat =
http://www.emocutez.com
"Aku yang semakin giler dan sememangnya aku giler...
terus aku menari2 ala2 babun depan mesin ATM tu.."

Ceh..bila masa lak aku menulis segila neh
Memang sah la..
Dah tak dak orang lain lagi yang buleh ke bilik server ini
Bro wandy punya keja la neh...Haishhhh -_-"


Lalu aku pun kena dan haruslah edit semula
Kerana nanti tak fasal -fasal aku dianggap gila..Isk isk
"Ada ka patut kata aku ini gila, aku dah cukup normal lah ni" kata aku bangga sambil buat muka 'kerek'


Sekian cerita tamat

P/s aiseyyy...terpaksalah aku men "delete" gambar bro wandy yang telah aku sertakan di sini memandangkan nanti beliau tersipu malu pula apabila melihat gambar beliau di sini..hahah

P/s 2 (orang buat satu p/s, aku buat dua..buahahaha)
Bagaimana lah aku tak gila?
Orang di sekeliling aku banyak yang 'gila'
Buleh kah aku kata begitu? hahah
Okeh,...sesungguhnya saya bergurau saja..Jangan marah...
http://www.emocutez.com

2 comments:

affacino said...

wow.. nama saya masuk blog farid.. glamer glamer...

Hanis Zashi said...

halamak..heheh...penyedap cita bro..ngeee ^^