Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Wednesday, December 7, 2011

Benda berfaedah

Assalamualaikum

Aku suka buku!
Kalau kurung aku dalam perpustakaan pun aku takkan bosan insyAllah...

Kalau aku pi kerja, keluar berjalan dan mana-mana skalipun aku suka bawak buku standby dalam beg, in case kalau tetiba aku nak kena menunggu masa tu aku tak buang dengan duduk termenung tengok orang walaupun hakikatnya tengok ragam manusiabest!!..bahahahaha

Antara buku- buku yang berjaya mencuri perhatian dan tumpuan aku :

Semua series enid blyton 



Tulisan fatimah syarha 



Komik anime 








Hari hari midori vol 1 - 8.

Ujang



Solusi




Reader digest 


Encyclopedia


Tulisan Pahrol Juoi



Tafsir Quran




Wasalam......

3 comments:

sharifahfatinzulaikha said...

syabab antara novel yg paling saya minat..suka ngan olahan penulis..mmg masuk jiwa la ngan syabab tu..ulang baca banyak kali pun tak jemu..

Hanis Zashi said...

Heheh..^^ betul betul, tulisan fatimah syarha seronok betul..heee..cuba try baca tulisan dia yang lain :)

sharifahfatinzulaikha said...

insyaallah..ada jugak baca yg lain2..tp x ingat tajuk..kira syabab la yg paling ingat pun..hehehe