Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Sunday, May 22, 2011

Cerita budak ingus

Assalamualaikum

Buat ayat terharu dan guna bahasa baku:

Masuk SHORUBBER...ada seorang budak ingus yang turut masuk ke situ ..lambat sebulan darik aku
Aturan ALLAH..jadik sahabat baik aku...

Masih buat ayat baku tapi kena menggila sikit (sikit saja):

Scene 1

Pukul 5 lebih lebih tapi tak lebih sangat,
Tengah aku nak jalan pi parking moto

Aku lantas ternampak beliau menaiki kereta dan beliau pun membukak tingkap kereta, beliau memanggil aku
"oittt monyettttttttt...."

Mesin sedut habuk betul, kau panggil aku monyet..
Panggil ler arnab ka, argus ka
Aku kan cute macam mereka..hahaha

Scene 2

7 lebih lebih tapi tak masuk pukul 8 lagik..kira lebih 7.30 lah tapi bukan pukul 8 tau...

"Fariddddd, monyetttt......"

Aku yang tengah jalan bajet konfiden pun berkata di dalam hati
"Eh macam ada orang memanggil aku saja.."

"Faridddddd....wuuuuuuu..lama nya tak jumpa...waaaaaa..rindu rinduuuuu"kata budak ingus

"Ha ah...memang kalau tak jumpa sehari tu lama kan..." aku menjawab

gelak guling -guling sama -sama kat situ...
aku yakin sapa yang nampak ingat kami budak terencat akal...

Okeh atceli aku dah ilang ingatan untuk menyiapkan scene - scene seterusnya
Tapi jangan pura - pura risau,
InsyAllah aku akan sambung cerita di masa yang depan depan...

Wasalam

p/s  oh jangan tanya bila..aku kan pura - pura sibuk sekarang...hoh~

No comments: