Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Tuesday, May 10, 2011

Hahahahaha

Assalamualaikum

Yah yah rancangan suprise kat ibu telah menjadi ngan jayanya
Malah aku telah ter sweet sweet gitu meng'suprise' kan ibu ngan mengheret balik si anak beliau yang nun jauh di Ipoh sana...

Kisahnya aku pun masuk kedalam rumah dengan langkah yang bernada hati - hati serta sopan sedikit

Aku :Ibu..nih ada kawan kakak nak jumpa ibu

Ibu : Kawan ? (sambil memakai spek beliau)...sapa? (soklan biasa kalo membawa kawan ke rumah)

Lalu beliau tersengih sengih sambil berkata : ahhaaa masuk ler

Dalam hati aku: mak aku nih nak pekena aku balik kah..tidakah beliau nampak, ini adalah anak beliau..haishhh aku tetiba menjadik musykil mengenangkan suprise aku tak menjadik...

Ibu: aik..(tetiba panjang beliau tarik) ler...nurul..iskisk..(buat muka terharu secara ayu)

Aku: buahahahahahha (gelak paling jahat time neh)...yes yes telah berjaya mengejutkan ibu sekaligus abah

Lalu cerita ini telah pun tamat...

p/s Oh oh kepada cik bidadari...untuk plan suprise kenakalan itu telah pun berjaya dilakukan..buahahaha

2 comments:

Bidadari Syurga said...

heeeeeeeee... kita dah lama tak datang... heee... sorry ya... kita listkan url awaklah... padankan muda dia... tulah... muahahahahahahaha... terbaiklah mak... keh keh keh... planing tak jadi tu... weeeeeeeee

Hanis Zashi said...

heeee..tak pa..blog saya tak beshhh..ngeee..tapi blog awak beshhhh ler...
heeeee...mak terharu sacara ayu gituu..XD