Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Wednesday, May 25, 2011

Scene scene seterusnya

Assalamualaikum

Di pagi yang tak brapa nak hening bertempat seperti kebiasaan cerita iatu pusat sakit jiwa yang diberi nama shorubber

Kelihatan si Farid sedang begitu sibuk berpura - pura kusyuk membuat kerja...

Tengah dok baik punya mengadap screen monitor yang bersaiz 19 inci,

Satu gumpulan kertas yang telah dironyok seperti bola yang saiznya lebih besar banyak sikit darik gengaman tangan orang yang menggengam tangan,
telah mendarat dengan ala -ala mengejut lalu membuatkan aku sakit jantung serta terpinga but still cute...

Terlatah seketika
"Allah..."

Ya aku tau sapa punya kerja ini..
Sudah tentu kudrat si budak ingus lah yang telah melemparkan gumpulan gumpalan ini..

Cis....Aku mengeluarkan sedikit suara sambil berpusing ke meja beliau (Meja beliau di blakang aku saja)

"Erm tak pa aih..'memang' tempat baling sampah kat meja ni (sambil menunjuk ke meja aku)..baling la...baling la lagik"  kata aku dengan nada meng'perli'

Dia buat muka blur blur .....(bajet tak bersalah la tuuu...)
Tapi muka blur itu hanya mampu dibuat beberapa saat saja kerana beliau dok tahan nak tergelak...

Lalu oleh kerana tidak lagik mampu bertahan,
beliau pun tergelak dengan puas...

Aku pun gelak sama sebab tengok muka beliau macam lawak saja..
Kemudian tetiba sahaja naluri hati aku merasakan seperti bos tengah tengok saja..

Lalu aku kembali berpura- pura sibuk gila kembali...

Cerita tamat disini

Wasalam


1 comment:

Bidadari Syurga said...

bosan tahap gabanlah tu...! keh keh keh....