Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Sunday, May 22, 2011

Syukur

Assalamualaikum

Duduk depan cermin skali lagik..
Nafas panjang...
Satu kalimah ALHAMDULILLAH berjaya diucapkan dengan girangnya....

Walaupun orang kata aku budak praktikal
(sebenarnya mereka nak kata aku muda la tuuuu..heheheh..oh oh terima kasih)
Walaupun manusia kata "eeeee..tak panas ka..dah la kain tebal"
Walaupun "Isk tak dak shape lansung, buat la bagik ada shape sikit"
Janji aurat tak terbukak, Tuhan pun tak marah....Kerja tu pun berkat...heeee

Satu nazar yang aku letak,
Kalau awal bulan 5 baju aku tak bertukar jugak,
dengan muka ala -ala konfiden,
lalu mengadap bos "Hoi bos, saya mau berhenti..hahahahah" (sambil gerakkan tangan sikit ala -ala action kamen)

Aturan Tuhan yang aku yakin ada hikmahnya,
BAJU SIAP SEBELUM BULAN 5..

Jadi buat pompuan - pompuan dan laki laki di nun jauh dan dekat sana
jika mau sesuatu yang tak langgar syariat,
aku yang tetiba nak pesan,
Biar bersungguh...Terus cuba dan jangan putus asa...

Maka,
duduk lah aku kat SHORUBBER tu lama sikit..sikit ja..hohohoho...(ini adalah gelak tersipu sopan)
Wah wah macam la aku dah sure sure nak dapat tempat lain..hahahahah

---kembali serius----

Oleh itu INGAT! Allah itu sentiasa dengan kita...

Walau sejahat mana kita dikata pada mulut mulut orang manusia
Tapi ALLAH itu Maha Mengetahui sejauh mana sikap hambaNya

Cerita tamat disini..^^


Wasalam

~~Gambar rembat dekat google..~~

 P/s Lebih kurang beginilah baju baru aku, cuma si baju ini tak mempunyai poket atas kerana aku cakap kat tukang jahit itu "tak yah ler pakcik membuat poket atas kerana baju tersebut tidak cantik jika mempunyai poket atas"....dan dan dan orang cute tetap cute pakai apa pun..hahahahaha ;p

No comments: