Masa

Isk iSk

Rumah papan atas bukit mengadap ciptaan NYA...subhanallah CANTIK!! dan tersangatlah cool..ALLAH tu hebat!

Wednesday, May 25, 2011

Salah memahami

Assalamualaikum


Lokasi : Office wad gila shorubber
Time: Aku sure memang belah belah petang
Tempat spesifik : Meja Kak Liza

Kak liza : Farid mai tengok sat komputer kak liza, email tak masuk

Aku yang comel : Alamak, why tak masuk pulok..ada hantar email size besaq - besaq dak?

Kak liza: Tak dak pun...

Aku : Erm sat saya check kat server...

Kak Liza : Okeh okeh

Aku: password email kak liza apa tah?

Kak liza: TAK TAU

Aku: alamak..takkan tak tau? Abang long tak penah gitau ka?

Kak liza: Yang tu la yang abang long bagitau, TAK TAU

Aku: alaaaa kak liza...kami nak buat email kak liza niii...gitau ler

Kak liza: ler...TAK TAU...

Aku: yelah yelah..nah kak liza taiplah sendirik password nya

Kak liza: menaip password sendirik

Dalam hati : uishhh beliau kata tak tau tadi..

Bebarapa minit kemudian

Aku: okeh settle

.......Selang beberapa minggu kemudian.........

Kak liza: Farid, email kak liza problem laaa..

Aku : jadik lagi? okeh okeh (bergerak ke tempat beliau)

Aku : password?

Kak liza: TAK TAU

Aku: Aduh kak liza...taiplah sendirik

Lalu settle....


.......Selang beberapa minggu kemudian.......


Kak liza: Farid, email kak liza problem laaa..

Aku : Okeh saya pi tempat kak liza

Aku : password?

Kak liza: TAK TAU

Aku: Kak...betul - betul la..apa password nya..

Kak liza: ler darik awal -awal lagik kak liza dah bagitau..password dia TAK TAU....

Aku: waaaaaa...kalau tak tau camna buleh taip password nya...wuuuuuuu T_T

Kak liza: yelah dah password dia TAK TAU..abang long yang buat password dia camtu

Aku: (Baru nak faham bahasa......) lerrrrr........iskisk..mati -mati saya ingat kak liza tak mau bagitau kat saya  -_-" 

Kak liza: laaaa...takkan kak liza nak buat camtu..(sambil tergelak kat aku)

Sekian..cerita tamat

Wasalam

Oh password tu tak betul pun....cuma cerita saja di sini...Password yang sebenar tak boleh dimentionkan di sini okeh...>_<

No comments: